Η πρόβλεψή μου για τη νικήτρια χώρα του Eurovision Song Contest 2016

Αρκετοί θέλουν να μάθουν από τώρα τη χώρα που θα κερδίσει στον Eurovision Song Contest 2016. Κάτι τέτοιο είναι σχετικά εύκολο, αρκεί να έχω στη διάθεσή μου όλες τις 100% ζωντανές εμφανίσεις όλων των χωρών. Δυστυχώς, όσο κι αν έψαξα στο YouTube δεν κατάφερα να βρω τις 100% ζωντανές εμφανίσεις των Croatia, Australia, Russia, Malta και Azerbaijan (υπάρχουν και άλλες χώρες με full playback αυτή τη στιγμή, αλλά δεν μας απασχολούν μιας και δεν υπάρχει περίπτωση να παίξουν ψηλά). Σε περίπτωση που βρείτε στο YouTube τις 100% ζωντανές εμφανίσεις των προαναφερθέντων χωρών, αφήστε μου τα links στα σχόλια από κάτω για να σας δώσω από τώρα την πρόβλεψή μου (τα σχόλια δεν δημοσιεύονται στο blog μου, αλλά τα διαβάζω όλα).

Σε κάθε περίπτωση, είτε βρούμε όλα τα live videos από τώρα είτε περιμένουμε μέχρι τις αρχές Μαΐου οπότε και θα ξεκινήσουν οι γενικές πρόβες όλων των χωρών με 100% live όλες οι φωνές, να ξέρετε ότι για την πρωτιά σύμφωνα με την δική μου αλάνθαστη από το 2012 άποψη θα παίξουν μόνο οι εξής χώρες: Ukraine, Iceland, Croatia, Latvia, Poland, Australia, Estonia, Russia, Malta, France, Germany, Azerbaijan, Hungary, Italy και Spain, υπό την προϋπόθεση ότι το live θα προσεγγίζει κατά πολύ το full playback που ακούμε σε αρκετές από αυτές τις χώρες.

Ελπίζω να προβλέψω σωστά την νικήτρια χώρα και φέτος είτε μέσα στις επόμενες μέρες αν βρούμε τα σχετικά videos είτε στις αρχές Μαΐου όπου οι φωνές θα είναι 100% live.

Leave a Reply

