Αύριο τα οριστικά προγνωστικά μου για τον Tελικό του Eurovision Song Contest 2016

Αύριο Σάββατο και το αργότερο έως τις 9 το βράδυ ώρα Ελλάδας (1 ώρα πριν την έναρξη του Τελικού του Eurovision Song Contest 2016) θα δημοσιεύσω τα οριστικά προγνωστικά μου για τον Τελικό. Λόγω του πολύ υψηλού ποσοστού επιτυχίας των προγνωστικών μου, παρακαλούνται οι φίλοι του διαγωνισμού που επιθυμούν να διατηρήσουν την αγωνία τους μέχρι την ολοκλήρωση του Τελικού λίγο μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου οπότε και θα ανακοινωθούν τα πραγματικά αποτελέσματα, να μην επισκεφτούν το blog μου αύριο. Οφείλω ωστόσο να σας ενημερώσω ότι φέτος για τις 3 πρώτες θέσεις γίνεται σφαγή άνευ προηγουμένου, οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές, οι πληροφορίες συγκεχυμένες/συγκρουόμενες και ακόμη και εγώ που έχω 100% επιτυχία από το 2012 στην πρόβλεψη της νικήτριας χώρας είμαι πραγματικά μπερδεμένος.

Ένα γεγονός που συμβάλλει επίσης πολύ σε όλο αυτό το μπέρδεμα και το θολό τοπίο είναι και το γεγονός ότι φέτος οι 6 χώρες που μπορούν να κερδίσουν εμφανίζονται και οι 6 (αν είναι δυνατόν!) σε τέλεια θέση εμφάνισης: 9, 11, 13, 18, 21 και 26.

Τί χρονιά κι αυτή φέτος! Μου θυμίζει πολύ έντονα το πρόσφατο 2014 όπου τα γραφεία στοιχημάτων επέμεναν σε νίκη της Σουηδίας ακόμη και αφού είχε ξεκινήσει ο Τελικός στις 10 το βράδυ, ενώ εγώ επέμενα ότι θα κέρδιζε η Αυστρία και το είχα δημοσιεύσει μάλιστα και στο blog μου από τις 9 το βράδυ και τελικά επαληθεύτηκα. Μου θυμίζει επίσης το πιο μακρινό 2011 όπου εκεί έγινε το “έλα να δεις”, και εγώ και τα γραφεία στοιχημάτων πέσαμε όλοι έξω στη νικήτρια χώρα.

Ειδικά φέτος να είστε πολύ επιφυλακτικοί με τα προγνωστικά. Δεν υπάρχει ξεκάθαρος νικητής. Για να δούμε τί μας επιφυλάσσει ο φετινός διαγωνισμός τις επόμενες ώρες και αν θα ξεκαθαρίσει το φετινό πολύ θολό τοπίο.

Leave a Reply

