30 από τις 43 χώρες έχουν επιλέξει το τραγούδι τους για τον Eurovision Song Contest 2017

Και φτάσαμε αισίως στα 30 τραγούδια από τα 43 συνολικά που θα διαγωνιστούν στον Eurovision Song Contest 2017. Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή και κριτική, όπως συνηθίζω να κάνω ανά 10 τραγούδια, βλέπω ότι τα πράγματα άλλαξαν ριζικά μόλις προχτές και εντελώς ξαφνικά. Εκεί που απλά άκουγα μια σειρά από αδιάφορα αλλά και συμπαθητικά τραγούδια που είχαν ήδη επιλεγεί, σκάει το τραγούδι του Βελγίου. Πατάω το play για να το ακούσω και μένω κάγκελο. Δεν μπορούσα πλέον να πατήσω το pause/stop στον player μου. Το τραγούδι πρέπει να έπαιξε στον player μου πάνω από 50 φορές μόνο την πρώτη μέρα μετά τη δημοσιοποίησή του. Μου θύμισε έντονα αυτό που μου συνέβη πέρσι με Ουκρανία και Αυστραλία. Και φυσικά, το Βέλγιο πήρε την πρωτιά από το τραγούδι της Γεωργίας στα προγνωστικά μου για τον 1ο Ημιτελικό, αλλάζοντας πολύ τα δεδομένα. Χωρίς φανφάρες, χωρίς να έπεσαν στην αντίληψή μου ψεύτικοι λογαριασμοί στο YouTube που να γράφουν “12 points from” δίνοντας ψεύτικα likes/views/comments (μια κατάσταση που τη συναντάμε στο ΥouTube σε διάφορα videos καθόλη τη διάρκεια του έτους και μας πιάνουν τα γέλια), απλά και όμορφα ήρθε και μάγεψε σχεδόν όλους τους ακροατές (δυσκολεύτηκα πολύ να βρω ένα αρνητικό σχόλιο για το συγκεκριμένο τραγούδι).

Με τα σημερινά δεδομένα, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η νικήτρια χώρα θα έρθει από τους Ημιτελικούς (το πιο πιθανό μέχρι στιγμής από τον 1ο Ημιτελικό), ενώ η Ιταλία όπως έγραψα και στο post μου για αυτήν, δεν έχει αέρα νικητή. Μπορεί ώσπου να φτάσουμε στα 43 τραγούδια να έχει το προβάδισμα και να φαίνεται να κερδίζει όπως έγραψα στο post μου για τα 20 από τα 43 τραγούδια, πιστεύω ωστόσο έντονα ότι η Ιταλία φέτος μάλλον θα είναι η περσινή Ρωσία. Από την άλλη, ο 2ος Ημιτελικός εξακολουθεί για μένα να μην παρουσιάζει μέχρι στιγμής κάποιο έντονο ενδιαφέρον.

Για να δούμε τί μας επιφυλάσσουν οι 13 (!) χώρες που ακόμα δεν έχουν κάνει γνωστό το τραγούδι τους. Βάζω θαυμαστικό στον αριθμό 13, γιατί μου κάνει φοβερή εντύπωση ο τόσο μεγάλος αριθμός χωρών που δεν έχουν παρουσιάσει ακόμη το τραγούδι τους. Εν αναμονή. Θα υπάρξουν 1-2 τραγούδια ακόμα που θα θέσουν σοβαρή υποψηφιότητα για νίκη ή πάμε κατευθείαν για Ιταλία εναντίον Βελγίου με τελικό νικητή το Βέλγιο σύμφωνα με την δική μου μέχρι στιγμής εκτίμηση; It’s getting exciting, and I just can’t hide it.

