Το Σαν Μαρίνο εκπροσωπείται από τους Valentina Monetta & Jimmie Wilson και το τραγούδι Spirit of the night

Το Σαν Μαρίνο φέτος στέλνει τους Valentina Monetta & Jimmie Wilson με το τραγούδι Spirit of the night. Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί φίλοι αλλά και φανατικοί επισκέπτες του EuroHall, έχω την ιδιαίτερη τιμή και χαρά να σας αναγγείλω την επιστροφή της βασίλισσας στον Eurovision Song Contest. It is true, the ESC Queen from San Marino is back για 4η(!) φορά και το διαδίκτυο παραληρεί, είναι το ESC topic της ημέρας. Κι αν νομίζουν ορισμένοι ότι το Σαν Μαρίνο δεν θα ξανάστελνε 70s disco ώσπου οι ψηφοφόροι να το ψηφίσουν και να το περάσουν στον Μεγάλο Τελικό, πλανώνται πλάνη οικτρά. Τρεις φορές χρειάστηκε το Σαν Μαρίνο να στείλει την βασίλισσα ώσπου να καταφέρει να προκριθεί στον Μεγάλο Τελικό την τρίτη φορά. Ελπίζω να μην συμβεί το ίδιο και με το 70s disco. Πέρσι κόπηκε το 70s disco του Σαν Μαρίνο, ελπίζω να μην κοπεί και αυτό φέτος και μας ξανάρθουν με 70s disco για 3η φορά του χρόνου. Δεν ψηφίζουμε στον 2ο Ημιτελικό, αλλιώς θα έπαιρνε το μέγιστο των ψήφων μου. Μου έφτιαξε την διάθεση το Σαν Μαρίνο. Καλή επιτυχία στη βασίλισσα, αν και τη βλέπω να παραμένει στον 2ο Ημιτελικό με τα σημερινά δεδομένα. Μακάρι να αλλάξει κάτι ως τον Μάιο, πολύ την συμπαθώ. Όπως έχω ξαναγράψει ο 2ος Ημιτελικός είναι αδύναμος και εκτιμώ ότι θα περάσουν αρκετά τραγούδια χαμηλής/μέτριας ποιότητας, σε αντίθεση με τον 1ο Ημιτελικό από όπου θα αποκλειστούν ακόμη και σχετικά καλά τραγούδια.

Τα δικά μου προγνωστικά για τον Eurovision Song Contest 2017 θα τα βρείτε κάνοντας κλικ στο “2017 PREDICTIONS” στο πάνω μενού ή εδώ.

