Οι γενικές πρόβες των 42 χωρών που συμμετέχουν στον Eurovision Song Contest 2017 και οι βαθμολογίες του EuroHall

Οι πρώτες γενικές πρόβες των 42 χωρών που συμμετέχουν στον Eurovision Song Contest 2017 θα ξεκινήσουν την Κυριακή 30 Απριλίου και συγκεκριμένα στις 11 το πρωί ώρα Ελλάδας. Οι πρόβες αυτές δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα, ούτε μπορούν να αποκαλύψουν το ποιες χώρες θα προκριθούν και ποια χώρα θα κερδίσει, μιας και πρόκειται για πολύ πρώιμες πρόβες όπου ρυθμίζονται ο ήχος, τα φώτα, τα ρούχα και πολλά άλλα.

Οι δεύτερες γενικές πρόβες (και οι οποίες μας ενδιαφέρουν άμεσα, μιας και αυτές είναι που θα μας δώσουν τις χώρες που θα προκριθούν και την φετινή νικήτρια χώρα) θα ξεκινήσουν την Πέμπτη 4 Μαΐου στις 11 το πρωί ώρα Ελλάδας.

Από το πρωί της Πέμπτης 4 Μαΐου θα δίνω απευθείας την γενική βαθμολογία μου για κάθε τραγούδι καθώς θα προχωρούν οι γενικές πρόβες. Πέρα από την γενική βαθμολογία που θα δίνω σε κάθε τραγούδι, ακριβώς από κάτω θα δίνω και την αναλυτική βαθμολογία μου για την μουσική σύνθεση, την φωνητική επάρκεια του κεντρικού ερμηνευτή, την σκηνική παρουσία και την όλη αίσθηση που μου αφήνει η κάθε χώρα.

Πιο αναλυτικά.

Η γενική βαθμολογία μου για κάθε τραγούδι θα δίνεται ως εξής:

10/10 – Υποψήφιο για 1ο Βραβείο
9/10 – Άριστο τραγούδι
8/10 – Πάρα πολύ καλό τραγούδι
7/10 – Πολύ καλό τραγούδι
6/10 – Καλό τραγούδι
5/10 – Μέτριο τραγούδι
4/10 – Κακό τραγούδι
3/10 – Πολύ κακό τραγούδι
2/10 – Πάρα πολύ κακό τραγούδι
1/10 – Ηχορύπανση

Ενώ ακριβώς από κάτω θα δίνεται και η αντίστοιχη βαθμολογία από 1 έως 10 βαθμούς για την μουσική σύνθεση, την φωνητική επάρκεια του κεντρικού ερμηνευτή, την σκηνική παρουσία και την όλη αίσθηση που μου αφήνει η κάθε χώρα.

Επίσης, θα δίνω και την εκτίμησή μου για κάθε χώρα όσον αφορά την πιθανότητα νίκης, τις πιθανότητες να μπει στο Top 5 και τις πιθανότητες να μπει στο Top 10.

Πιο αναλυτικά.

Υποψηφιότητα για Νίκη: ΝΑΙ ή ΟΧΙ
Υποψηφιότητα για Top 5: ΝΑΙ ή ΟΧΙ
Υποψηφιότητα για Top 10: ΝΑΙ ή ΟΧΙ

Καλή επιτυχία στις 42 χώρες που συμμετέχουν φέτος.

Τα δικά μου προγνωστικά για τον Eurovision Song Contest 2017 θα τα βρείτε κάνοντας κλικ στο “2017 PREDICTIONS” στο πάνω μενού ή εδώ.

