Ξεκινούν αύριο Κυριακή 30 Απριλίου οι γενικές πρόβες των 42 χωρών που συμμετέχουν στον Eurovision Song Contest 2017

Όλα έτοιμα στο Κίεβο για τις γενικές πρόβες των 42 χωρών του Eurovision Song Contest 2017. Όλα έτοιμα και στο EuroHall, το Ελληνικό Eurovision site που θέλει να διατηρήσει το πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχίας στα Προγνωστικά του. Οι πρώτες πρόβες ξεκινούν αύριο το πρωί με την Σουηδία επί σκηνής. Όπως έχω ξαναπεί, δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι πρώτες πρόβες, ούτε μπορούν να αποκαλύψουν το ποιες χώρες θα προκριθούν και ποια χώρα θα κερδίσει, μιας και πρόκειται για πολύ πρώιμες πρόβες όπου ρυθμίζονται ο ήχος, τα φώτα, τα ρούχα και πολλά άλλα. Οι δεύτερες γενικές πρόβες (και οι οποίες μας ενδιαφέρουν άμεσα, μιας και αυτές είναι που θα μας δώσουν τις χώρες που θα προκριθούν και την φετινή νικήτρια χώρα) θα ξεκινήσουν την Πέμπτη 4 Μαΐου στις 11 το πρωί ώρα Ελλάδας.

Μείνετε συντονισμένοι στο EuroHall. Από το πρωί της Πέμπτης 4 Μαΐου θα δίνω απευθείας την γενική βαθμολογία μου για κάθε τραγούδι καθώς θα προχωρούν οι γενικές πρόβες. Πέρα από την γενική βαθμολογία που θα δίνω σε κάθε τραγούδι, ακριβώς από κάτω θα δίνω και την αναλυτική βαθμολογία μου για την μουσική σύνθεση, την φωνητική επάρκεια του κεντρικού ερμηνευτή, την σκηνική παρουσία και την όλη αίσθηση που μου αφήνει η κάθε χώρα. Επίσης, θα δίνω και την εκτίμησή μου για κάθε χώρα όσον αφορά την πιθανότητα νίκης, τις πιθανότητες να μπει στο Top 5 και τις πιθανότητες να μπει στο Top 10.

Η αγωνία χτυπάει κόκκινο, μιας και εγώ αλλά και πολλοί άλλοι ανυπομονούμε να δούμε αν οι χώρες-φαβορί France, Italy, Poland, Denmark, Australia, Belgium, Serbia, Sweden και Bulgaria θα παραμείνουν ως φαβορί ή αν θα βγουν από φαβορί κάποιες από αυτές τις χώρες. Σε κάθε περίπτωση, όπως έχω ξαναπεί, νέα είσοδο στα φαβορί για νίκη δεν θα υπάρξει φέτος. Ακόμη και αν έχει άριστη live απόδοση μια χώρα που δεν ήταν φαβορί μέχρι τώρα, δεν θα μπορέσει να μπει στα φαβορί. Μόνο οι χώρες που έδωσα ως φαβορί στα μέσα Μαρτίου εκτιμώ ότι θα παίξουν για νίκη. Αποχώρηση από τα φαβορί μπορεί να έχουμε, αλλά νέα είσοδο όχι.

Καλή επιτυχία στις 42 χώρες που συμμετέχουν φέτος.

Τα προγνωστικά του EuroHall για τον Eurovision Song Contest 2017 θα τα βρείτε κάνοντας κλικ στο “2017 PREDICTIONS” στο πάνω μενού ή εδώ.

