Αύριο τα οριστικά προγνωστικά μου για τον Tελικό του Eurovision Song Contest 2017

Αύριο Σάββατο και το αργότερο έως τις 9 το βράδυ ώρα Ελλάδας (1 ώρα πριν την έναρξη του Τελικού του Eurovision Song Contest 2017) θα δημοσιεύσω τα οριστικά προγνωστικά μου για τον Τελικό. Λόγω του πολύ υψηλού ποσοστού επιτυχίας των προγνωστικών μου, παρακαλούνται οι φίλοι του διαγωνισμού που επιθυμούν να διατηρήσουν την αγωνία τους μέχρι την ολοκλήρωση του Τελικού λίγο μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου οπότε και θα ανακοινωθούν τα πραγματικά αποτελέσματα, να μην επισκεφτούν το blog μου αύριο. Και φέτος για τις 3 πρώτες θέσεις γίνεται σφαγή άνευ προηγουμένου. Το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή είναι ότι ο διαγωνισμός φαίνεται να έρχεται επιτέλους στον Νότο. Η μοναδική χώρα φέτος που μπορεί να αποτρέψει τον διαγωνισμό από το να έρθει στον Νότο είναι το Βέλγιο.

Τα φετινά φαβορί έχουν -όπως και πέρσι- τέλεια θέση εμφάνισης: 9, 11, 23, 24 και 25. Περισσότερα θα σας πω στο αμέσως επόμενο post μου, όπου θα κάνω αναλυτικό σχολιασμό των φετινών φαβορί.

Από αύριο το πρωί μπορείτε να παρακολουθείτε ζωντανά την εξέλιξη των Οριστικών Προγνωστικών μου για τον Eurovision Song Contest 2017 επισκεπτόμενοι την σελίδα 2017 PREDICTIONS. Αύριο το πρωί θα βγουν όλες οι χώρες από τον Πίνακα των Προγνωστικών μου και θα αρχίσουν να εμφανίζονται ξανά μία-μία από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή από την θέση 26 (τη χώρα που εκτιμώ ότι θα τερματίσει τελευταία) έως την θέση 1 (τη χώρα που εκτιμώ ότι θα κερδίσει). Σημειώστε ότι για να βλέπετε τις νέες χώρες που θα προστίθενται κάθε φορά, θα πρέπει να ανανεώνετε την σελίδα στον browser σας.

